Autor: 021.rs

Novi Sad
19.03.2021.
17:53 > 18:34
Gradonačelnik Novog Sada Miloš Vučević održao je danas sastanak sa predstavnicima kineske kompanije CRBC na kome su precizirani detalji u vezi sa izgradnjom novog mosta na Dunavu i obilaznice oko Novog Sada.
  • Milan

    08.04.2021 14:06
    Makstor
    Most kod begeca
  • Vlada

    20.03.2021 13:49
    S obzirom da se ozbiljni a uspešno odrađeni građevinski projekti izvođeni ili promovisani od strne ove vlasti mogu nabrojati na prste jedne ruke, male su šanse da će od ovoga biti nešto. Samo kad pogledaš niz - dvaput rađena deonica kod Predejana, Beograd na vodi kojeg konstantno plave podzemne vode i loše instalacije, oštećenja statike stambenih zgrada zbog "Ada mola", beskrajno renoviranje pruge koje je ubilo železnički saobraćaj u Srbiji, demoliran bazen na Spensu - jasno je da ovi likovi nisu sposobni da se izbore sa jednim ovakvim projektom.
    Jedino pitanje je - koliku štetu će napraviti u tom pokušaju.
  • Rodjo

    20.03.2021 12:02
    A most
    Blizanac preko kanala dtd ili klisanski ,sta je sa obecanjem da ce biti uradjen,navodno i pare za ptojekat ostavljjene
  • A sta hocete???

    20.03.2021 11:31
    A sta hocete vi svi??? Da teretnjaci iz pravca Futoga i Backe Palanke kruze kao debili oko grada, pa na Zezelj pa opet kroz naselja da idu za Rumu, Sabac i Bosnu???
    Pa i do Zezelja idu kroz naselje! Pa i dalje kroz Petrovaradin i Sremsku Kamenicu!
    A sta se dobija "novim mostom na Bul.Evrope"?
    Teretnjaci ce ici kroz naselje od Seratona do Avenije Garden. Posle je opet nenaseljeno. A preko Dunava se "kace" na Fruskogorski koridor i kraj. Nema ih vise!
    To sto je neko bio pametan pa kupio stan na delymu Bul.Evrope od Seratona do kruznog toka a ZNAO je da se Bul. Evrope pravi da razvuce tranzit i sa ove strane grada to je njihov problem.
    Liman? Koji nastavak Bul.Evrope prolazi kroz Liman? Nastavam Bul.Evrope sa novim mostom ide "iza Limana 4" to jest tu, gde ce novi most da prodje, je kraj Limana 4. Dalje ide NISTA do pocetka Telepa. Zasto je NISTA? Pa zato sto je i pre 50 godina tu ostavljen "prostor" za taj most! Ljudi nemojte padati u nesvest od planova za koje smo svi znali da ce da se rade.

    E sad, najidealnija solucija bi bila da se istovremeno grade jos dva mosta - Most preko Dunava izmedju Futoga i Veternika (da se stvarno izvuce sav tranzit iz grada koji ide u Srem) i Most kod Backe Palanke (da se spoje Srem i Backa bez odlaska u Hrvatsku) ali otom potom bice i to.
    Most kod Futoga je deo vece "severozapadne obilaznice oko grada" koja se pocinjati na autoputu i koja ce kruziti oko grada sa severozapadne strane i tek ce tim putem sav tranzit skroz biti izbacen iz grada
  • K

    20.03.2021 08:37
    Svaki most je ok, sada je haos u centru kamenice jer svi vikendasi idu kroz nju i to bas smeta a oni koji idu za Rumu idu do kraja miselukom i ne idu kroz kamenicu, most ce znaciti da masa njih iz bosne koji zive na novim bulevarima detelinarama i vikendasima, ali recimo beocin i futog nisu povezani i da su napravili most negde kod veternika da se saobracaj izvuce iz grada bi vise znacilo, taj plan sa mostom je iz sezdesetih i nikom nije palo na pamet da uvidi da se ns nije razvijao na miseluk nego u veternik i futog gde su siroti pravili kuce kako su znali i umeli, probijanjem mosta bi tu mnogo vise znacilo a ovo ce da napravi kompletan haos
  • G pen

    20.03.2021 08:19
    Kojom logikom ce se rasteretiti vazduh sa mostom koji ce unistiti ono sto je ostalo od zelenila i to tek na koji kilometar od postojeceg? Da ponovim, Dejanovic je stetocina jednak Vucicevicu zbog mosta gradjenog na budalastom mestu, kao i betonska garaza zvana pozoriste.
  • Juhus

    20.03.2021 08:07
    Makar sta!
    Samo da se uzme procenat pa to ti je. Kome gradite mostove kada mladi odlaze?
    Gde je posao za mlade, a da nisu vasi clanovi???
  • Www

    20.03.2021 07:55
    H
    Bravo! Ne znam kome smetaju mostovi!!!
  • Novosadjanka

    20.03.2021 07:02
    Odlazite
    Odlazite vise unistitelji! Ni plocice na bazenu niste u stanju da napravite.
  • ST

    20.03.2021 06:58
    Botovi vraski rade... Pitanje je,da li su iz gradske kuce ili javnih preduzeca?
  • Kibic

    20.03.2021 06:17
    Fenster
    A biblioteka ?
  • Shin Sekai

    20.03.2021 02:05
    Na ovom mostu pod obavezno ZABRANITI saobracanje kamiona. Nije Bulevar Evrope obilaznica.
  • Cale

    20.03.2021 00:00
    Nakaradno i nepotrebno resenje koje ce trajno unistiti deo grada od bulevara Evrope, preko Telepa, Dunavca i Ribarskog ostrva. Kako uopste moze da pregovara o izgradnji kad ni javni uvid nije zavrsen?! Most Slobode nikad nije krcat i cemu onda ovaj most? Nadvoznjak iznad Heroja Pinkija, Sodrosa i Ribarskog ostrva?
  • pera kojot super gen

    20.03.2021 00:00
    cccc
    Ovo je koliko se ne varam treći obećani Potenkinov most u Novom Sadu.
    Alo bre niste kadri da napravite pešački most od Ribarca do Štranda, Tunel vam uzan, put kod Batočine sklizno, Miloš veliki napravio haos u Čačku,
    Sadite semafore po gradu, pravite ležeće policajce
    To je vaš maximalan domet.
    Da dobro vam idi i pravljenje bedema, zemljanih kupola ili šta već to predstavlja po većim bulevarima.
    Da pokrpite eventualno rupe kratere na istim to je već ozbiljn i zahtevan zadatak od cirka jedno 2 meseca
  • N

    19.03.2021 23:12
    Most je prekopotreban, pre svega za gradjane sremske strane, da se rastereti Most Slobode, ali je resenje katastrofalno.

    Penjanje na most kod Zonedove zgrade??? Ne znam kako ce to izvesti bez kolapsa... Pola Bulevara ce biti pod mostom, umesto da je pocetak mosta tamo posle H.Pinkija npr.

    Uz pristupne saobracajnice mosta na sred bulevara+500 novih vozila iz Avenije... Saobracajni haos u najavi.
  • Trtoš

    19.03.2021 22:51
    Za obilaznicu Fruškogorskog koridora je predviđen most na sasvim drgom mestu (kod Kaćke petlje. Predstavljati da je Bulevar Evrope obilaznica je najveća glupost. Most u nastavku Bulevara Evrope ne predstavlja deo Fruškogorskog koridora, već je njegov cilj povezivanje Galensovih placeva na padini Fruške gore sa gradom, a na njima treba da nikne ekskluzivno naselje za odabrane. Ako se ovo ostvari bila bi to najveća prevara u istoriji Novog Sada. Oni koji pišu da bi to bio četvrti most grdno greše, to bi bio peti most i u sadašnjoj situaciji potpuno nepotreban.
  • Igor

    19.03.2021 22:41
    @Maja
    Nece ovo biti tranzitni most za teretni saobracaj Majo pobogu.Gradice se drugi most kod crkve Snezne Gospe kao deo fruskogorskog koridora.
  • Срђан

    19.03.2021 21:39
    Мост
    Нови мост ће бити од великог значаја за Нови Сад да се растерети саобраћај и смањи загађење ваздуха у центру !
  • xqt

    19.03.2021 21:34
    Serbian way
    Znači dogovorili su se ko će da se ugradi.
  • Novonaseljac

    19.03.2021 21:32
    Kamenjar
    A zasto ne pisete kako su pouzimani placevi za tepsiju ribe na kraju kamenjara i pocetku sodrosa
  • Nemus

    19.03.2021 21:29
    Most
    Cetvrti most za Novi Sad predstavlja pre svega veliku investiciju ali i odlicno infrastrukturno resenje koje ce znacajno rasteretiti intezitet saobracaja u gradu. Novi most predstavljace jos jedan prozor evropskog Novog Sada.
  • Maja

    19.03.2021 21:25
    Most je definitivno potreban u smislu spajanja N.Naselja,Detelinare,Futoga,Veternika sa Sremskom stranom i rasterećenja mosta Slobode i Sremske Kamenice.Ali da to bude spona preko bulevara Evrope između auto puta i fruškogorskog koridora gde se sav saobraćaj usmerava kroz grad je ravno ludilu.Kakva je to obilaznica koja prolazi kroz gusto naseljene de love grada ?Obzirom da je predvidjeno da se most počne dizati duboko na bulevaru Evrope kod Tone Hadžića ako ne I ranije jer kružni tok I još jedan kod H.Pinkija ostaju ispod on će se faktički popeti ljudima pod prozore drugog sprata.Depresiju gde Emerald hil gradi zgradu neću ni da komentarišem.Ja ne znam kako to nekom može podići cenu stanova kako neko ovde reče.
  • socko

    19.03.2021 21:14
    @žeks čenej
    "19.03.2021 • 19:45
    Zahvaljući izgradnji novog mosta i spajanjem Bulevara Evrope sa budućim Fruškogorskim koridorom, značajno će se rasteretiti saobraćaj u gradu,"

    Rasteretiće se saobraćaj u gradu tako što će šleperi prolaziti kroz novo naselje, detelinaru, adamovićevo, telep i liman?

    Pa, majku mu, šta vam stavljaju u sendviče, pejotl?
  • Dule

    19.03.2021 21:05
    Teretni saobraćaj
    Znači sav teretni saobraćaj sa auto puta će ići Bul.Evrope pa preko Dunava u Sr. Kamenicu.
  • Neoplanta

    19.03.2021 20:43
    Zeks Cenej@
    Da s' ti meni ziv i zdrav, ajd' mi objasni kako ce most da rastereti saobracaj kroz Novi Sad, kad ce svi prolaziti kroz grad, tacnije kroz Liman!
    Da se stvarno hoce obilaznica, tada bi se most gradio kod Futoga, olaksavajuci tako stanovnistvu Futoga, Begeca itd, da prelaze na sremsku stranu, da nw moraju da voze 50 km, kako bi otisli u Srem!
    Naravno, to je previse razym o, a zna se da je kod ex-radikala razum mislena imenica, bitno je samo kako se ugraditi , a sta ces bolje od nepotrebnog cetvrtog gradskog mosta, udaljenog stotinjak metara od mosta Slobode!
  • Novosađanin

    19.03.2021 20:25
    Majstor BoB
    Hocete da pravite most i obilaznicu kroz gusto naseljen deo grada a niste u stanju ni podne plocice na bazenu da promenite, smesniji ste od crtanog filma
  • Liman

    19.03.2021 20:25
    Pa nije obilaznica
    Alan Ford, u mnostvu netacnih i zlonamernih izjava dominiraju bas izjave poput tvoje da ce ovo biti teretni most, traznit kroz Bulevar Evrope, auto-put koji deli grad, kamioni koji prolaze kroz sred grada. Pa to je toliko luda ideja i ne znam gde ste to procitali?! Ovo ce biti most samo za automobile koji ce se kaciti na Fruskogorski koridor. Pravi se poseban most kod Petrovaradina i obilaznica za teretni saobracaj.
  • @!

    19.03.2021 20:13
    Da, tamo je treba, a odve ne
    Nizvodno od B. Palanke je nasušbna potreba jer se tamo ide skelom, a ovde je privatna kombinacija dominantan motiv-
  • Banderaš

    19.03.2021 20:05
    Korupcija
    A Đilas?
  • Darko

    19.03.2021 20:02
    Komentar
    Maketa mosta je odvratna...
  • Limanac

    19.03.2021 19:59
    Da, da
    Ideja, obecanje, plan, projekat i novi most - bice to zila kucavica Novog Sada, nesto slicno Bulevaru
  • A što ne bi moglo

    19.03.2021 19:55
    O-ruk radikalsko nepismeno shvatanje urbanizma.
  • Nebojša Đurasović

    19.03.2021 19:54
    Papir i karton
    Koliko samo. mostova na papiru i od kartona imamo. Imamo i onaj sa kraja Keja ka Šangaju.
  • Nesko

    19.03.2021 19:53
    Punjenje dzepova
    Vucevicu a ko ce od recikliranih Radikala da se uGradi?
  • Žeks Čenej

    19.03.2021 19:45
    Zahvaljući izgradnji novog mosta i spajanjem Bulevara Evrope sa budućim Fruškogorskim koridorom, značajno će se rasteretiti saobraćaj u gradu, a još jedan most preko reke doprineće prestižu Novog Sada među dunavskim gradovima.
  • Lepa

    19.03.2021 19:38
    Novi most će približiti Srem za sve gradjane koji žive u delu Telepa, Adica, ali i prigradskih delova Novog Sada.
  • g pen

    19.03.2021 19:38
    vucevucu, pogledaj Suboticu i kako se brani arhitektonsko nasledje. Gori si i od Dejanivica.
  • Gari

    19.03.2021 19:35
    Dunave, moj Dunave....
    Bulevar Evrope, novi most u produzetku istog i dalje fruskogorski koridor - promenice sliku totalno i dati neki novi lepsi Novi Sad
  • Satelit drzava

    19.03.2021 19:29
    Most, most, most
    Idemo mi ka Dunavu u punom smislu, a kriticari neka negoduju, mozda i od njih bude kakva nova dobra ideja
  • srdjan

    19.03.2021 19:29
    jeste
    inace kinezi ovakav projekat zavrse za dva tri meseca,ali posto je ovo zemlja nedodjija morali su da im kazu da razvuku to na godinu,godinu ipo,da stignu da se ugrade....
  • mavra

    19.03.2021 19:26
    Konacno!!!
    Ovo je projekat koji ce promeniti Novi Sad u potpunosti, to je obecano i hvala Bogu pa cemo uskoro jos jednom premostiti Dunav
  • Laloš

    19.03.2021 18:58
    Nedo bog da oni do kraja godine još budu na vlasti, makar i nemali novi most.
  • ZokiNS

    19.03.2021 18:54
    most
    Zbog vas mi se smučio život ovde !!!
  • Nenad

    19.03.2021 18:37
    Prazna kampanja
    Ne počinje gradnja nego obećanje da će se projektovani most na papiru.
    Već imamo dva takva prazna "mosta", sa keja na tvrđavu i sa štanda na ribarac.
    Osim crteža fruškogorskog koridora, ništa drugo ne postoji. Još nije rešen bulevar PPavla i Manual, a "Autoput Ruma-Šabac" ni u mislima..
  • !

    19.03.2021 18:37
    Zasto ne most nizvodno od Backe Palanke?
    Tamo vise treba.
    A nema ni mosta izmedju Srema i Banata
  • Alan Ford

    19.03.2021 18:34
    Obilaznica kroz grad
    U mnoštvu netačnih izjava oko ovog mosta, najlubedljivija je glupost tipa "zaobilaznica" kroz sam grad. Dižu cenu svojim stanovima koje su napravili, ali to samo na kratke staze, a mnoštvo kamiona koje će protutnjati bulevarom će uništiti i zablokirati sav saobraćaj u ovom delu.
    Naravno ko građane šta pita ? Moratorijum na svu gradnju dok ne prođe korona, inače sve "javne" rasprave su sprdnja sa iovako nepostojećom demokratijom.
    A setimo se koliko su razvlačili gradnju prethodnog mosta, samo da bi se oni upisali u listu strelaca...
  • Milan

    19.03.2021 18:24
    Ajde ti i tvoj prijatelj lopov Bocara napustite ovaj grad da mirno zivimo, neko drugi ce graditi mostove samo idite dok je jos nesto ostalo od ovog grada i ljudi u njemu

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna